Citace

řekněte to důležité
Sdělte, jaké je poslání vašeho Domova nebo se podělte o názor spokojeného klienta atraktivní formou. Pomůžeme vám touto grafickou vychytávkou v podobě citace. Nezapomeňte k citaci připojit i vaši fotku!

Návštěvníci na webu nejsou zvyklí číst dlouhé, souvislé bloky textu. Text je proto vhodné strukturovat a členit, k čemuž může pomoci i citace. 

Uveďte třeba slova pana ředitele o poslání domova nebo pár vět od vašeho klienta, co mu pobyt v domově přináší. 

Web bude rázem působit více lidsky a srdečně. K citovaným osobám můžete přidat i fotografii.

Poslat nezávaznou poptávku

Toto pole je povinné
Chápeme, že nemáte čas na emaily. Proto se Vám ozveme telefonicky.
Toto pole je povinné
Zásady ochrany a zpracování osobních údajů

Poslední příspěvek z našeho seriálu PR & Fundraising

×
15 kroků k psaní přesvědčivějších textů (5/6)
Ono v předchozích dílech zmiňované „umění požádat“ je skutečně alfou a omegou fundraisingu. Jinými slovy, psaní kvalitních fundraisingových textů (ať už jde o emaily, texty na web, pozvánky nebo jiné) je předpokladem pro váš úspěch při shromažďování zdrojů na potřeby vaší organizace. Jak tedy psát lépe?