Grafický design

Potřebujete předělat logo, brožuru nebo nové vizitky? To je pro nás hračka, kontaktujte nás.

Balíčky služeb

Vyberte si z naší nabídky balíčků nebo nás kontaktujte pro individuální nabídku.

Logo + logomanuál
Vytvoření 3 variant log na výběr, počítáme s 3mi iteracemi až do vaší spokojenosti. V ceně je také logomanuál, což znamená přípravu plnobarevné, inverzní a černobílé varianty. Výstup ve 4 formátech (eps, ai, pdf, jpg).
Logo + logomanuál a návrhy 3 tiskovin
Vytvoříme vám logo ve 3 variantách a k tomu dodáme 3 druhy tiskovin pro další využití. K logu a logomanuálu vám připravíme návrh na hlavičkový papír, vizitku a kartičku zaměstnance + podpis do emailu.

Reference

Domov Sagapo
Pro domov Sagapo jsme vytvořili logo , které dokonale reprezentuje identitu poskytovatele sociálních služeb.
logo pro Klíč - centrum sociálních služeb, p. o.
Pro Klíč - centrum sociálních služeb, p. o. jsme připravili logo formou redesignu, které je již použitelné pro další tiskoviny a dodali jsme kompletní logomanuál včetně návrhu na tašky, kšiltovky, hlavičkový papír a složky.
Centrum služeb pro seniory Kyjov
Pro CSS Kyjov jsme připravili v rámci redesignu webu také logo spolu s návrhem letáčku, hlavičkového papíru.

Doplňkové služby

Hlavičkový papír
Vytvoříme vám hlavičkový papír dle vašeho logomanuálu.
Cedulky, navigační prvky
Vytvoříme vám navigaci v domově nebo cedulky k pokojům nebo pro vaše zaměstnance.
Brožurky
Vytvoříme vám brožuru, letáček nebo prezentaci domova.

Ukázka z naší práce

Poslat nezávaznou poptávku

Toto pole je povinné
Chápeme, že nemáte čas na emaily. Proto se Vám ozveme telefonicky.
Toto pole je povinné
Zásady ochrany a zpracování osobních údajů

Poslední příspěvek z našeho seriálu PR & Fundraising

×
15 kroků k psaní přesvědčivějších textů (5/6)
Ono v předchozích dílech zmiňované „umění požádat“ je skutečně alfou a omegou fundraisingu. Jinými slovy, psaní kvalitních fundraisingových textů (ať už jde o emaily, texty na web, pozvánky nebo jiné) je předpokladem pro váš úspěch při shromažďování zdrojů na potřeby vaší organizace. Jak tedy psát lépe?