Kontakty přehledně
Stránka "Kontakty" patří mezi nejnavštěvovanější části webu. Přehledné kontakty snižují zmatek, zrychlí komunikaci v krizových situacích a zajistí, že žadatelé, rodiny i odborní pracovníci najdou správnou osobu nebo pobočku bez zbytečného volání a prodlev.
Abychom komunikaci zjednodušili, připravili jsme nové funkce:
- Našeptávač kontaktů
- Členění podle úseků
- Zobrazení poboček na mapě
- Virtuální AI asistent - Chatbot
Žadatelé i široká veřejnost tak ihned po návštěvě vašeho webu zjistí, na koho se obrátit a kde pobočku najít, aby mohli snadno vyřídit svou záležitost.
Doporučené funkce a jak je využít?
Našeptávač kontaktů:
Ideální pro dlouhé seznamy, kde stačí zadat pár písmen a systém okamžitě nabídne požadovanou osobu. Při zadání jména nebo role systém nabídne relevantní výsledky (např. „sociální pracovník“, „vedoucí ošetřovatelského oddělení“).
Členění podle úseků:
Kontakty lze rozdělit logicky do samostatných sekcí (například: „Recepce“, „Ošetřovatelské oddělení“, „Sociální oddělení“, „Ekonomický úsek“, „Administrativa“, „Vedení“.) To pomůže návštěvníkům webu rychle najít a zvolit správný kontakt.
Zobrazení poboček na mapě:
Přehledná vizualizace všech míst na jedné mapě. Pokud má organizace více poboček, zobrazíme je na mapě s odkazem na detail pobočky (adresa, otevírací doba, parkování, kontakty). To pomůže plánovat návštěvy a předejít situacím, kdy návštěvník omylem přijede na jinou pobočku.
Virtuální AI asistent - Chatbot
Nejmodernější a velmi efektivní pomocník, který vám najde správný kontakt a poskytne okamžité odpovědi na běžné dotazy. Uživatelé tak nemusí posílat e-mail nebo vyplňovat formulář a čekat na odpověď sociální pracovnice — potřebné informace získají okamžitě a v případě potřeby je návazně přesměruje na odpovědnou osobu.
Přehledné kontakty znamenají bezpečnost, rychlou pomoc a lepší komunikaci mezi klienty, rodinami a sociálními pracovníky.
Rádi Vám připravíme ukázku, jak by stránka "Kontakty" mohla vypadat pro vaši organizaci, včetně přístupné mobilní verze.