Jak může vypadat virtuální prohlídka pro sociální služby?

V sociálních službách nechceme pouze zaujmout, ale především informovat a podat ucelenou představu o zařízení.

Na trhu se můžete setkat s různými typy prohlídek – ať už prohlídka vypadá na první pohled sebelépe, vždy mějte na paměti své vytyčené cíle. V sociálních službách nechceme pouze zaujmout, ale především informovat a podat ucelenou představu o zařízení. Virtuální prohlídka musí zařízení prezentovat tak, jako když o něm povídáme žadatelům, nebo popisujeme studentům a žadatelům o práci.

Proto doporučujeme, aby obsahovala následující prvky:

  • Orientační mapka Google - abychom byli v obraze jak je zařízení umístěno nebo orientováno.
  • Panel s náhledy - pro selektivní výběr přesně toho, co nás zajímá.
  • Rozdělení do logických okruhů - abychom se nevraceli stále na stejné místo a mohli projít vždy ucelené celky. Díky těmto okruhům můžeme například odděleně navštívit pokoje zařízení, nebo se podívat na nabízené služby. Je také důležité, aby po několika minutách nemusel návštěvník marně hledat, co již navštívil a jak se má v prohlídce dostat dál.
    N
  • Namluvený komentář - komentář virtuální prohlídce přidá lidský rozměr a díky němu může plnit informativní i osvětovou funkci. Doporučuji, aby prohlídku namluvil někdo s dramatickým nadáním. Prohlídka tak ožije a udrží pozornost vašeho návštěvníka.

Zajímá vás toto téma více? Podívejte se na naše Virtuální prohlídky nové generace.

Poslat nezávaznou poptávku

Toto pole je povinné
Chápeme, že nemáte čas na emaily. Proto se Vám ozveme telefonicky.
Toto pole je povinné
Zásady ochrany a zpracování osobních údajů