Katalog výrobků

Jak jsme vyvíjeli novou funkcionalitu - katalog výrobků.

Jestliže máte šikovné klienty, kteří vytváří výrobky všeho druhu, je vhodné jejich nafocení a následné vložení do katalogu výrobků. Aby byly jednotlivé produkty jednoduše dohledatelné, je možné provést jejich zatřídění do kategorií a oštítkování. Dle těchto přiložených informací je následně možné je vyhledat v jednotlivých galeriích nebo provést jejich filtraci. 

Tuto funkcionalitu jsme vyvíjeli na základě zjištěných požadavků od klienta z IC Horní Poustevna a připravili tzv. drátěný model podle kterého jsme připravili grafický návrh a na základě něho se pustili do programování. 

Díky tomu má katalog výrobků hlavu a patu. 

Poslat nezávaznou poptávku

Toto pole je povinné
Chápeme, že nemáte čas na emaily. Proto se Vám ozveme telefonicky.
Toto pole je povinné
Zásady ochrany a zpracování osobních údajů

Poslední příspěvek z našeho seriálu PR & Fundraising

×
15 kroků k psaní přesvědčivějších textů (5/6)
Ono v předchozích dílech zmiňované „umění požádat“ je skutečně alfou a omegou fundraisingu. Jinými slovy, psaní kvalitních fundraisingových textů (ať už jde o emaily, texty na web, pozvánky nebo jiné) je předpokladem pro váš úspěch při shromažďování zdrojů na potřeby vaší organizace. Jak tedy psát lépe?