Domovy Online PREMIUM

Představujeme vám nové funkcionality v rámci programu Domovy Premium, který má za úkol dále rozvíjet schopnosti vašeho webu a usnadňovat vám každý den nebo každý týden práci. Podívejte se, co všechno v rámci těchto funkcí nabízíme.

Přinášíme vám program Domovy Premium, který má za úkol dále rozvíjet schopnosti vašeho webu a usnadňovat vám každý den nebo každý týden práci. Podívejte se, co všechno v rámci těchto funkcí nabízíme: 

1) Pracovní pozice - nový systém vkládání a evidence

Unavuje vás pokaždé s přidáváním nové pracovní pozice na web, že musíte vše ručně zadávat? Připravíme pro vás formulář podobně jako máte u akcí, kde stačí jen vyplnit zvolená pole a systém za vás vytvoří responzivní tabulku, doplní kontakt v medailonku na kontaktní osobu, připojí formulář, který bude moci zaslat i CV na email vašeho HR pracovníka ( nebo osoby, která má na starosti nábor zaměstnanců). Dále vás pustíme do systému tak, abyste si mohli případně projít všechny žádosti pohromadě. 

Ukázka - prototyp řešení výpisu pracovní pozice: 

 

2) Zvýšená ochrana formulářů proti spamu - prerekvizita

Google reCAPTCHA pomáhá chránit webové stránky před spamem. V případě, kdy chcete pro své formuláře na webu používat nadstandardní zabezpečení proti útoků automatizovaných botů, je možné přidat bezpečnostní ověřování pomocí reCaptcha verze 3, nyní máte verzi 2. Tato úprava je doporučena z hlediska kyberbezpečnosti. 

TUTO FUNKCI JE POTŘEBA OBJEDNAT PŘED REALIZACÍ NOVÝCH PRACOVNÍCH POZIC NEBO PODÁVÁNÍ ŽÁDOSTÍ.

 

 

3) Nový systém podávání žádostí

Nikoho dnes nebaví přepisovat ručně psané dokumenty, které navíc pocházejí ze skenu a přichází vám na mail - tedy musíte je vytisknout, znovu přepsat do systému... tento scénář se nám nejeví jako hodný 21. století a proto jej chceme změnit. Přijde vám žádost o službu - propíše se rovnou do systému Iresoft Cygnus. Vy si ji tam pak editujete dále a řešíte s žadateli např. doplnění. Systém si navíc pohlídá, že je přiložena lékařská správa a další dokumenty, které potřebujete - eliminuje se tak mnoho chyb hned na vstupu, které vašim sociálním pracovníkům zabírají čas. Dále vás zvýšíme oprávnění, abyste mohli měli přehled o žádostech přímo v systému Kentico - může tedy fungovat i bez nádstavby Cygnus. 

4) Jídelníčky a akce - pravidelný email vašim odběratelům

Pokud na web publikujete pravidelně např. jídelníčky, možná vás napadlo - jak by se dal celý proces zautomatizovat tak, aby po uveřejnění na web došel všem přihlášeným k odběru automaticky mail, Toto řeší tato funkcionalita, zároveň si můžete objednat propojení se systémem Cygnus, kdy bude možné jídelníček automaticky propsat na váš web. Zároveň pro vás zřídíme účet v aplikaci Ecomail, kterou propojíme s Vaším webem. 

Ukázka možnosti zadání emailu pro odběr jídelníčku / aktualit:

Dostanete tak nástroj, jak obesílat okruh uživatel efektivně a automaticky jak pro jídelníčky, tak pro aktuality z vašeho domova. 

 5) Virtuální Ai asistent

Připravili jsme pro vás chatbota, který bude část dotazů řešit za vás a interaktivně provede návštěvníka procesem přijetí, zareaguje na nejčastější dotazy. Tento chatbot si bere data z vašeho webu, takže jeho znalosti zůstanou vždy aktuální a momentálně se jedná jedno z nejpokrokovějších řešení pro sociální služby v ČR. 

Podívejte se na náš článek Chatboti v sociálních službách: Jak revoluce umělé inteligence mění interakci s klienty

Ukázka řešení: https://www.geukaplice.cz/

 6) Webové rozhraní pro vkládání fotografií přímo z mobilu: 

Pracovníci domova nemusí neustále chodit k počítači, aby nahráli fotografie aktivit. Mohou to udělat přímo ze svých mobilních zařízení, což je mnohem pohodlnější a praktičtější. Webové rozhraní bude bezproblémově integrováno s redakčním systémem Kentico. 

 

Poslat nezávaznou poptávku

Toto pole je povinné
Chápeme, že nemáte čas na emaily. Proto se Vám ozveme telefonicky.
Toto pole je povinné
Zásady ochrany a zpracování osobních údajů