Jak informovat na webu o opatřeních v době pandemie?

Zákaz návštěv, karanténa, povinnost nosit roušku - to jsou novinky, které nám rok 2020 přináší a bohužel již se stávají každodenní realitou nás všech. O těchto zprávách potřebují zařízení nejen sociálních služeb informovat své návštěvníky na webu. Vybrali jsme tedy způsoby, jak co nejefektivněji tyto informace sdělit.

Zákaz návštěv, karanténa, povinnost nosit roušku - to jsou novinky, které nám rok 2020 přináší a bohužel již se stávají každodenní realitou nás všech. O těchto zprávách potřebují zařízení nejen sociálních služeb informovat své návštěvníky na webu. Správně vybraná metoda může ušetřit mnoho starostí později, například pokud by se návštěvník webu k této kriticky důležité informaci nedostal.  Vybrali jsme tedy způsoby, jak co nejefektivněji tyto informace sdělují naši klienti. 

1. vyskakovacím pop-up oknem

Obrazovka zešedne a objeví se okno, které se po odkliknutí kamkoliv jinam nebo na křížek již nezobrazí po dobu 24 hodin. Toto propojení s cookies je docela důležité, protože jinak se váš web promění v proklikávací "peklo" a okno se objeví po každém překliku na jinou stránku.  Jedná se o "nejdrastičtější", ale zároveň nejspolehlivější metodu pro informace tohoto typu. Hodí se pro ta nejpalčivější důležitá oznámení typu "zákaz návštěv" nebo "karanténa". Obecně by se ale tato metoda neměla nadužívat a v momentě, kdy opatření přestane platit, by se již měla schovat. 

2. informací na úvodním slideru

Informace hned v úvodním slideru jsou elegantním způsobem, jak důležité oznámení zobrazit. Nejen, že návštěvníka ničím neruší, ale zároveň ho nabádají k přečtení. Toto řešení za tým domovyonline pro tento typ sdělení preferujeme. Zobrazení se dá také kdykoliv vypnout a zůstane pouze třetí způsob o kterém informujeme níže. 

3. Informacemi na hlavní stránce

Důležité je, aby důležitá oznámení tohoto typu byla dohledatelná nejen v archivu aktualit, ale hned v úvodu hlavní stránky webu. Zde by mělo platit, že ta nejdůležitější zpráva je buď nahoře (při vertikálním zobrazení) nebo vlevo (při horizontálním zobrazení). 

Online ukázka webu https://www.csspv.cz/

Pokud jste naši klienti a chtěli byste toto téma s námi probrat - neváhejte se ozvat na helpdesk@domovyonline.cz 

Pokud klienti ještě nejste a uvažujete o řešení tvorby webu, pak nás kontaktujte na info@domovyonline.cz 

 

Poslat nezávaznou poptávku

Toto pole je povinné
Chápeme, že nemáte čas na emaily. Proto se Vám ozveme telefonicky.
Toto pole je povinné
Zásady ochrany a zpracování osobních údajů

Poslední příspěvek z našeho seriálu PR & Fundraising

×
Jak pořádat úspěšné benefiční akce 3/6
Benefiční akce jsou skvělým způsobem, jak pro vaši organizaci získat potřebné prostředky a jak vaši organizaci prezentovat veřejnosti. Existuje nepřeberné množství nápadů, jakou akci uspořádat. Na podporu vaší fantazie uvádíme v druhé části článku několik nápadů a tipů. Co dělat před pořádáním benefiční akce?